O noua modificare a algoritmului Facebook: timpul alocat citirii postarilor influenteaza gradul de afisare in News Feed

imagine-articol-modificare-algoritm-facebook-timp-citire-postariFacebook modifica, din nou, algoritmul de afisare a postarilor in News Feed. Conform unui anunt facut la sfarsitul saptamanii trecute, postarile cu care userii interactioneaza o perioada mai indelungata de timp vor avea prioritate la afisare. Noul criteriu de engagement se adauga celor deja existente – like-uri, comentarii, share-uri – si va intra in vigoare in urmatoarele saptamani.

Aceasta decizie, anuntata in Newsroom-ul Facebook vineri, 12 iunie, se bazeaza pe descoperirea faptului ca ”in multe situatii, doar pentru ca o persoana nu interactioneaza in vreun fel cu postarea din News Feed, nu inseamna ca nu a fost relevanta. De exemplu, poate oamenii vor sa afle informatii despre evenimentele curente, fara a simti nevoia sa comenteze sau sa dea like. Pe baza acestei descoperiri, vom actualiza algoritmul de afisare a postarilor, incluzand un nou factor – cat timp petrece cineva citind o postare din News Feed”.

Reprezentantii Facebook au mai adaugat ca nu preconizeaza ca aceasta modificare sa aiba un impact puternic asupra paginilor.

 

Puteti citi mai multe despre aceasta modificare aici.

 

 

 

Leave a comment