Facebook modifica, din nou, algoritmul de afisare a postarilor in News Feed. Conform unui anunt facut la sfarsitul saptamanii trecute, postarile cu care userii interactioneaza o perioada mai indelungata de timp vor avea prioritate la afisare. Noul criteriu de engagement se adauga celor deja existente – like-uri, comentarii, share-uri – si va intra in vigoare in urmatoarele saptamani.
Aceasta decizie, anuntata in Newsroom-ul Facebook vineri, 12 iunie, se bazeaza pe descoperirea faptului ca ”in multe situatii, doar pentru ca o persoana nu interactioneaza in vreun fel cu postarea din News Feed, nu inseamna ca nu a fost relevanta. De exemplu, poate oamenii vor sa afle informatii despre evenimentele curente, fara a simti nevoia sa comenteze sau sa dea like. Pe baza acestei descoperiri, vom actualiza algoritmul de afisare a postarilor, incluzand un nou factor – cat timp petrece cineva citind o postare din News Feed”.
Reprezentantii Facebook au mai adaugat ca nu preconizeaza ca aceasta modificare sa aiba un impact puternic asupra paginilor.
Puteti citi mai multe despre aceasta modificare aici.