Noul spot Toyota Japonia îmbină perfect storytelling-ul și marketingul emoțional

Marketing emoțional ca la carte: cu ocazia Zilei Tatălui, Toyota Japonia lansează un spot emoționant. În spot sunt prezentate o serie de momente din viața unui tată și a fiicei acestuia, de la nașterea ei până când devine, la rândul ei, mamă. Întâmplările au loc în sau în preajma unei mașini Toyota și sunt prezentate întâi din perspectiva tatălui, fiind reluate, în a doua parte a clipului, din perspectiva fetei. Mesajul de marketing este inclus în mod natural în poveste, fără a se pune accent pe această parte: alarma sistemului anti-coliziune al mașinii previne accidentarea vehiculului în care se află tatăl, fiica și nepoata sa.

Dacă vreți să aflați cum ia naștere o poveste în jurul unui produs, cum identificați publicul țintă sau cum trebui să vă structurați strategia de comunicare pentru transmiterea cât mai eficientă a mesajului campaniei voastre, vă așteptăm la cursul acreditat de marketing emoțional.

Leave a comment